• 1403/03/17 - 14:45
  • تعداد بازدید : 263
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید از بندر امیرآباد مطرح شد:

جهت افزایش تولیدات داخلی استان به ایجاد زیرساخت های لازم آزمایشگاهی نیاز داریم

دکتر فتح الله پور مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران از بندر امیرآباد بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران دکتر فتح الله پور مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دکتر آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران با هیئت همراه از بندر امیرآباد بازدید کردند.

دکتر آقاپور کاظمی هدف از این بازدید را آشنایی با اقدامات اداره کل دامپزشکی در حوزه نظارت بر بنادر سه گانه استان مطرح کرد و گفت: در این دیدار فرآیند نظارت بر نهاده های دامی از ورود کشتی تا زمان ترخیص آن از انبارهای بنادر مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان مازندران با جدیت و حساسیت بالا نسبت به ورود نهاده در کشور و استان اقدام و به صورت دوره ای و منظم از نهادهای موجود در انبارها نمونه برداری و آزمایش می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران با بیان اینکه بسیاری از آزمایش های صورت گرفته از نمونه های دریافتی در استان های دیگر انجام می شود گفت: باتوجه به افزایش ۳۴ درصدی حجم نهاده های وارداتی در سال گذشته از طریق بنادر مازندران، بیش از هر زمانی دیگری نیاز داریم تا در راستای تسریع در اجرای آزمایش ها و تعیین تکلیف نهاده ها که خود در رشد تولیدات داخلی استان نقش بسزایی دارد زیرساخت های لازم آزمایشگاهی را در استان ایجاد نماییم.

  • گروه خبری : اخبارشهرستان صفحه اصلی,اخبار شهرستان ها,شهرستان گلوگاه,شهرستان بهشهر ,شهرستان نکا,شهرستان ساری - میاندرود,شهرستان جویبار,شهذستان سیمرغ,شهرستان قائمشهر,شهرستان سوادکوه شمالی,شهرستان سوادکوه,شهرستان بابل ,شهرستان آمل,شهرستان بابلسر - فریدونکنار,شهرستان محمودآباد ,شهرستان نور,شهرستان نوشهر,شهرستان چالوس - کلاردشت,شهرستان تنکابن - عباس آباد ,شهرستان رامسر ,اخبار اسلایدر,گروه خبری,شهرستان میاندورود
  • کد خبر : 320615
کلمات کلیدی
admin ادمین مازندران

admin ادمین مازندران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه