• 1403/03/13 - 14:44
  • تعداد بازدید : 287
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی:

رعایت سه اصل آموزش، قرنطینه و واکسیناسیون توسط دامداران

دکتر رضا اسدی مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از دامداری صنعتی شهرستان میاندورود به آموزش، قرنطینه و واکسیناسیون دام به عنوان سه اصل مهم در پرورش دام تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران دکتر رضا اسدی مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر آقاپورکاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران از مجموعه دامپروری صنعتی با 6هزار راس دام سنگین در شهرستان میاندورود بازدید کرد.
دکتر اسدی ضمن بازدید از بخش های مختلف این دامداری به رعایت اصول دامپروری تاکید کرد و افزود: یکی از مواردی که همواره باید در اولویت هر اقدامی قرار گیرد مسئله آموزش پرسنل و کارگران است زیرا حتی با رعایت بسیاری از نکات مهم توسط تیم مدیریت و دامپزشکی اگر کارگر آن بخش موارد حیاتی را رعایت نکن خسارت زیادی را به با خواهد آورد.
وی همچنین به رعایت اصول قرنطینه ای و امنیت زیستی توسط مجتمع های دامپروری بسیار مهم است و باید با حساسیت بالا با آن برخورد گردد.
وی واکسیناسیون دامی را به عنوان سومین اصل گفت: همکاران محترم دامپزشکی در این مجتمع علاوه بر واکسیناسیون دقیق و بهره گیری از ظرفیت اداره دامپزشکی شهرستان در اجرای  برنامه مراقبت ها و اصول پیشگیری از بیماری در خصوص ورود حشرات و حیوان های موضوعی در ‌مجموعخ دقت نظر داشته باشند.

وی همچنین طی بازدید از واحد‌های مختلف این مجتمع دستورات مدیریت آن بخش را ارائه داد.

  • گروه خبری : اخبارشهرستان صفحه اصلی,اخبار شهرستان ها,شهرستان گلوگاه,شهرستان بهشهر ,شهرستان نکا,شهرستان ساری - میاندرود,شهرستان جویبار,شهذستان سیمرغ,شهرستان قائمشهر,شهرستان سوادکوه شمالی,شهرستان سوادکوه,شهرستان بابل ,شهرستان آمل,شهرستان بابلسر - فریدونکنار,شهرستان محمودآباد ,شهرستان نور,شهرستان نوشهر,شهرستان چالوس - کلاردشت,شهرستان تنکابن - عباس آباد ,شهرستان رامسر ,اخبار اسلایدر,گروه خبری,شهرستان میاندورود
  • کد خبر : 320614
کلمات کلیدی
admin ادمین مازندران

admin ادمین مازندران

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه