• 1403/03/06 - 16:44
  • تعداد بازدید : 243
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دامپزشکی مازندران

شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی الگوی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه های علوی، علمی و رضوی در جامعه هستند.

دکتر آقاپور مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: امروز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی الگوی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه های علوی، علمی و رضوی در جامعه هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، دکتر آقاپور مدیرکل دامپزشکی مازندران در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش گفت: امروز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی الگوی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه های علوی، علمی و رضوی در جامعه هستند. که مبنا و پایه آن اطاعت تام، بی قید و شرط و گوش به فرمان بودن رهبری است.

وی آیت الله رئیسی را یک نعمت بزرگ همانند سردار قاسم سلیمانی دانست و افزود: معتقدم قدر آنها را ندانستیم  و این نعمت از ما گرفته شد و آنان به دعا و آرزوی خوشان که شهادت بود رسیدند.

 

آقاپور تصریح کرد:  خون این سید بزرگوار  قطعا برکات نازله و واصله زیادی برای این ملت دارد چرا که با روحیه امام رضایی و فاطمی دست از دعا و کمک به ملت ایران بر نمی دارند.

وی گفت: این سید بزرگوار حاکم بر قلب  های مردم بود و علیرغم تمام حجمه ها و دروغ ها و تهمت هایی که زدند وعده الهی ، تعز من تشا و تزل من تشا به زیبایی محقق شد، که این جمعیت مردم در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید رییسی شرکت کردند و القاب زیبایی مثل  شهید جمهور، سیدالشهدا خدمت، خادم الرضا، خادم المحرومین که امروز بر سر زبان ها است ، شاهد و گواه  این وعده الهی است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در هفته دولت گفت: آن زمانی که مقام معظم رهبری با فرمایشات خود در تمجدید از دولت سیزدهم در هفته دولت و لقب مرد خستگی ناپذیر را به این مرد بزرگ داد حجت را بر ما تمام کرد

 

  • گروه خبری : اخبارشهرستان صفحه اصلی,اخبار شهرستان ها,شهرستان گلوگاه,شهرستان بهشهر ,شهرستان نکا,شهرستان ساری - میاندرود,شهرستان جویبار,شهذستان سیمرغ,شهرستان قائمشهر,شهرستان سوادکوه شمالی,شهرستان سوادکوه,شهرستان بابل ,شهرستان آمل,شهرستان بابلسر - فریدونکنار,شهرستان محمودآباد ,شهرستان نور,شهرستان نوشهر,شهرستان چالوس - کلاردشت,شهرستان تنکابن - عباس آباد ,شهرستان رامسر ,اخبار اسلایدر,گروه خبری,شهرستان میاندورود
  • کد خبر : 320049
کلمات کلیدی
admin ادمین مازندران

admin ادمین مازندران

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه