• 1397/12/03 - 12:27
  • تعداد بازدید : 870
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدير كل دامپزشكي مازندران:

ملت قهرمان ایران اسلامی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی های جانبازان سرافراز هستند

بمناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جمعی از مسئولین دامپزشکی مازندران با موسی بابائی جانباز سرافراز میهن اسلامی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره كل دامپزشكی مازندران، جمعی از مسئولین ستادی و شهرستانی دامپزشكی استان با حضور در منزل آقای موسی بابائی از سنگرسازان بی سنگر و جانباز شیمیایی دیدار كردند.

در این دیدار دكتر سید حسین رضوانی ضمن قدردانی از جانفشانی و ایثارگری رزمندگان اسلام اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردی ها، جانفشانی ها و ایثارگری های دریادلانی چون جانبازان سرافراز هستند.

بابائی جانباز شیمیایی در این دیدار  خاطراتی از دوران حضور 6 ساله خود در دفاع مقدس را برای حاضرین بیان داشت و از زحمات و عملكرد مسئولین دامپزشكی استان برای تامین غذای سالم و بهداشتی در جامعه قدردانی كرد.

گفتنی است موسی بابائی جانباز سرافراز 35 درصد شیمیایی و از همكاران سازمان جهاد كشاورزی مازندران بعنوان سنگر سازان بی سنگر بیش از 6 سال در جبهه های حق علیه باطل جنگیده و فرزند این بزرگوار دكتر اسماعیل بابائی هم اكنون یكی از همكاران اداره دامپزشكی شهرستان قائمشهر مشغول خدمت می باشد كه مدیر كل دامپزشكی استان مازندران با اهدای لوح سپاسی از این جانباز ایثارگر تجلیل كرد.

علی زاده معاون توسعه مدیریت ، حاج آقا عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشكی، طاهرنژاد مسئول حراست، بچه نو مسئول امور ایثارگران، باكویی روابط عمومی اداره كل و حسینی رئیس دامپزشكی قائمشهر در این دیدار مدیر كل دامپزشكی مازندران را همراهی كردند.

  • گروه خبری : شهرستان قائمشهر,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 6649
کلمات کلیدی