آگهی مناقصه عمومی در اداره کل دامپزشکی استان مازندران
)) آگهی مناقصه عمومی))
اداره کل دامپزشکی استان مازندران در نظر دارد، پروژه انجام کارهای امور خدماتی (نظافت , نگهبان و ...) را با مشخصات و شرایط تعیین شده از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای به پیمانکاران واجد شرایط دارای پروانه کار واگذار نماید، لذا متقاضیان می توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ 30 / 06 / 1401 لغایت 09 / 07 / 1401 به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) مراجعه نمایند. مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را با رعایت و قوانین مقررات جاری و مفاد آگهی به همراه اسناد مناقصه و سایر مشخصات و ضمائم درخواستی حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه مورخه 09 / 07 / 1401در سامانه مذکور بارگذاری نمایند.
ضمنأ پاکت «الف» (ضمانتنامه شرکت در مناقصه ) را باید علاوه بر بارگذاری در سامانه بصورت فیزیکی به دبیرخانه اداره کل دامپزشکی استان مازندران واقع در ساری ، میدان امام بلوار پاسداران، روبروی شرکت شهرکهای صنعتی اداره کل دامپزشکی استان مازندران تحویل و رسید اخذ نمایند.
*موضوع مناقصه و شرح مختصری از کار :
انجام کارهای امور خدماتی (نظافت و نگهبان و ...)
محل و تاریخ بازگشایی: پاکت ها در ساعت 30/8 صبح روز یک شنبه 10 / 07 / 1401 به آدرس : ساری ، میدان امام بلوار پاسداران، روبروی شرکت شهرکهای صنعتی اداره کل دامپزشکی استان مازندران بازگشایی و قرائت می شود.
جمع کل قرارداد با کل هزینه های مشمول : 9,987,311,698 ریال (به شرح جدول پیوست شماره 2)
مبلغ تضمین : 499,365,585 ریال
- مدت اجرای کار : 9 ماه شمسی
آگهی نوبت اول : روز دو شنبه 28 / 06 / 1401
آگهی نوبت دوم : روز چهارشنبه 30 / 06 / 1401
شرایط عمومی مناقصه :
1-مبلغ برآورد پایه برای کلیه شرکت کنندگان ثابت بوده و هیچ یک از شرکت کنندگان حق تغییر آن را ندارند و شرکت کنندگان صرفاً نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت کل با احتساب درصد سود مدیریتی رقابت می نمایند. در ضمن هزینه های موضوع بند 4 شرایط عمومی و بند 20 شرایط خصوصی مناقصه خارج از مبلغ پایه اعلامی بوده و جز سود مدیریتی تلقی و پیشنهاد دهنده باید مبلغ فوق را در درصد پیشنهادی لحاظ نماید.
تبصره 1 : مبلغ پیشنهادی برابر با مبلغ پایه نباشد.
تبصره 2 : کلیه هزینه های مربوط به مناقصه بعهده پیمانکار می باشد و کارفرما هیچگونه تعهدی نسبت به این موضوع ندارد.
2-مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه 499,365,585 ریال تحت ضمانتنامه ی بانکی
تبصره: ضمانتنامه ی مذکور باید به مدت 3 ماه از تاریخ پیشنهاد قیمت دارای اعتبار بوده و بعد از آن به مدت 3 ماه قابل تمدید باشد
3 - ارائه ی برگه ی گواهی تعیین صلاحیت و رتبه بندی واجد اعتبار از اداره ی کل کار و امور اجتماعی الزامی می باشد.
4 - شرکت کنندگان در مناقصه موظفند در ارائه پیشنهاد قیمت کلیه عوامل از جمله حقوق و مزایای قانونی – عائله مندی – حق بیمه-مالیات-کمک هزینه مسکن-بن- عیدی و پاداش- سنوات خدمت- طرح طبقه بندی مشاغل- افزایش حقوق و دستمزد- مرخصی سالیانه-سود و هزینه های پیمانکار و هرگونه هزینه های دیگر را در قیمت پیشنهادی منظور و محاسبه نمایند و اداره کل در این خصوص هیچگونه تعدیلی را قبول نداشته و پرداخت نمی نماید.
تبصره 1 : وضعیت فعلی نیروهای شرکتی از نظر تجرد و تاهل به شرح ذیل بوده و شرکت کنندگان در مناقصه مکلفند در قیمت پیشنهادی مراتب ذیل را مراعات نمایند . ( مجرد 1 – متاهل دارای یک فرزند 3 نفر – متاهل دارای 2 فرزند 4 – متاهل بدون فرزند 2 )
تبصره 2 : شرکت کننده در مناقصه مکلف می باشد پرداخت حقوق و مزایای سه ماهه اول سال 1402 را مطابق با قوانین و مقررات قانون کار و تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات جاری سال 1402 پرداخت نماید
5 -شرکت کننده در مناقصه باید دارای تمکن مالی لازم جهت پرداخت حداقل 2 ماه حقوق و مزایای نیروهای خود باشد و برنده ی مناقصه مکلف به پرداخت حقوق و مزایای کارگران خود مطابق قوانین و مقررات قانون کار و تامین اجتماعی و سایر قوانین و مقررات جاری و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل می باشد.
6 - شرکت کننده در مناقصه ملزم به رعایت لایحه قانونی راجع به منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب 1337 می باشد.
7 - برنده ی مناقصه مکلف است به کارکنان خود تفهیم نماید در برخورد با مسئولین – کارمندان و مراجعین رعایت ادب و احترام را نماید و از دریافت هرگونه انعام – پاداش و هدیه از کارکنان – کارفرما و مراجعین به هر شکل و عنوان خودداری نماید.
8 - برنده مناقصه مکلف است در کلیه ی ساعات اداری و همچنین غیر اداری و تعطیلات نسبت به انجام امور موضوع پیمان اقدام نماید
9 - هرگونه به کارگیری - جابه جایی و نقل و انتقال نیرو توسط شرکت برنده مناقصه با رعایت قوانین و مقرارات جاری با موافقت اداره کل مقدور خواهد بود.
10 - برنده ی مناقصه مکلف به رعایت بخشنامه های شماره ی 223890/101-4/12/1383 و 106771/200-20/6/1385 (دایر بر استاندارد به ازای هر 2327 متر مربع امور فضای سبز یک نفر و به ازای هر 700 متر مربع امور نظافت یک نفر نیروی کار محاسبه و استقرار نماید) و بر اساس رعایت مراتب فوق و ... آنالیز قیمت پیشنهادی را ارائه نماید
11 - برنده ی مناقصه پس از اعلام کتبی از سوی سازمان 7 روز اداری مهلت دارد برای تشریفات عقد قرارداد و دادن تضمینات لازم علاوه بر مراجعه به سامانه ی ستاد به سازمان مناقصه گذار مراجعه نماید و در غیر اینصورت سپرده ی وی به نفع دولت ضبط می گردد و سازمان وفق مقررات با نفر دوم مناقصه معامله منعقد و در صورت عدم مراجعه و انصراف نفر دوم سپرده های او هم به نفع دولت ضبط می گردد.
12 - برنده ی مناقصه تحت هیچ شرایطی مجاز به واگذاری تمام یا قسمتی از خدمت به غیر اعم از وکالت صلح و قطعی و غیره و ... را ندارد
13 - کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات و ... مطابق قانون به عهده ی برنده ی مناقصه می باشد
14 - شرکت کننده درمناقصه می بایست مبلغ499,365,585 ریال بعنوان تضمین شرکت درمناقصه بصورت ضمانت نامه بانکی را درپاکت «الف» قرارداده و علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد، به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir اصل آن را به دستگاه مناقصه گزارتسلیم و رسید اخذ نماید.
15- کلیه پیشنهادات باید در 3 پاکت مجزا بشرح ذیل در سامانه بارگذاری گردد و در صورت عدم رعایت موارد ذیل، پیشنهاد رد می گردد.
پاکت «الف»= تضمینات معتبر شرکت در مناقصه موضوع بند 1 اسناد مناقصه که علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد میبایست اصل آن تحویل دبیرخانه اداره کل دامپزشکی استان مازندران واقع در ساری، میدان امام بلوار پاسداران اداره کل دامپزشکی استان مازندران تحویل و رسید اخذ نمایند.
پاکت «ب»= باید شامل موارد و اسناد زیر باشد .
1-تصاویر اساسنامه، پروانه کار معتبر برابر اصل (از اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان و یا از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان)، آگهی تأسیس و آخرین تغییرات مندرج در روزنامه رسمی.
2- تصویرگواهی تعیین صلاحیت و رتبه بندی واجد اعتبار
3- اصل گواهی امضاء محضری صاحب/صاحبان امضای مجاز، گواهی با امضاء و مهر برجسته دفتر خانه اسناد رسمی.
4- کد اقتصادی و گواهی ارزش افزوده و گواهی ایمنی و بهداشت (HSE) _ فرم تکمیل شده خود اظهاری اعلام کارهای در دست اجرا، ظرفیت آماده به کار.
5- سایر مدارک، فرمها و اسناد مندرج در اسناد مناقصه وسوابق کاری و رضایت نامه از کارفرما های قبلی
پاکت «ج» = شرکت کنندگان در مناقصه موظفند قیمت پیشنهادی خود را بصورت خوانا (عددی وحروفی) و بدون قلم خوردگی و لاک گرفتگی بصورت قیمت کل در برگ پیشنهاد قیمت (پیوست شماره 1 ) درج و در پاکت «ج» قرار داده و در سامانه ستاد بارگذاری نمائید.
تبصره 1- ارائه آنالیز قیمت پیشنهادی را موافق قوانین و مقررات جاری و اسناد مناقصه (خاصا رعایت بند 4-10) الزامی است در صورت عدم ارایه آنالیز قیمت پیشنهادی , پیشنهاد کننده رد می گردد.
تبصره 2-هر سه پاکت «الف» ، «ب» و «ج» باید لاک و مهر شده و پس از نوشتن نوع پاکت بر روی هر یک از پاکتها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد و پاکت الف علاوه بر بارگذاری در سامانه، اصل آن باید تحویل دبیر خانه سازمان گردد.
16 - تمام اسناد و مدارک و فرمهای این مناقصه باید به مهر و امضای مجاز تعهدآور پیشنهاد دهنده برسد و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد.
تبصره : درج نام شرکت , شماره تماس متقاضی , آدرس و کد پستی برروی پاکت جهت درج در سامانه ستاد الزامی می باشد.
17- تاریخ، زمان و محل بازگشایی : روز یک شنبه مورخ 10 / 07 / 1401 ساعت 8:30 صبح سالن جلسات ساختمان شماره 1 سازمان واقع میدان امام بلوار پاسداران اداره کل دامپزشکی استان مازندران تشکیل می گردد.
تبصره : حضور نماینده مجاز هریک از مناقصه گران با معرفی کتبی در جلسه بازگشایی بلامانع می باشد.
18- کارفرما می تواند در صورت ضرورت نسبت به تغییر میزان کار با اعلان به پیمانکار مبلغ قرارداد را تا 25 درصد کاهش یا افزایش دهد.
19 – کارفرما می تواند در صورت ضرورت نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد اقدام فرماید.و پیمانکار حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع را ندارد.
20 – مسئولیت هرگونه حوادثی که ممکن است برای کارگران در حین انجام کارهای محوله اتفاق بیفتد بعهده پیمانکار می باشد در ضمن بیمه حواث ناشی از کار کارگران تحت امر نزد یکی از شرکت های بیمه می باشد.
21- دستگاه مناقصه گزار به پیشنهادهای مبهم -مشروط -بدون سپرده لازم و نقص در ارائه تضمین - ناخوانا و عدم ارائه پیشنهادات در پاکتهای مربوطه و پیشنهاداتی که بعد از مهلت مقرر در آگهی رسیده ترتیب اثر نخواهد داد.
مدیر کل دامپزشکی استان مازندران دکترمحمد حسن گلپایگانی
نظر دهید