یکشنبه 07 تیر 1405

flag
لیست اخبار صفحه :104
دامپزشکی مازندران نسبت به خطر بروز بیماری در جابجایی طیور بومی هشدار داد

دامپزشکی مازندران نسبت به خطر بروز بیماری در جابجایی طیور بومی هشدار داد

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اظهار این که نظارت و پایش دامپزشکی استان نشان داده که تا کنون هیچ موردی از سه بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان، نیوکاسل و برونشیت (تنگی نفس) مشاهده نشده و وضعیت تحت کنترل است، درعین حال گفت:خطر بروز این بیماری ها در جابجایی طیور بومی محتمل است.

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور